Blijtijds Magazine

Magazine en spin-offs voor abonnees van de programmabladen

Opdrachtgever

Bindinc.

ART DIRECTION | BEELDREDACTIE | BEELD

ART DIRECTION | BEELDREDACTIE | BEELD

Vraag

Blijtijds is een merk van mediabedrijf Bindinc. Iedere abonnee van de omroepgidsen van Bindinc. krijgt vier keer per jaar het Blijtijds Magazine, het is daarmee het grootste magazine voor de Nederlandse senioren doelgroep. Blijtijds wil inspireren en activeren, deskundig en geloofwaardig zijn en toegankelijk.


Resultaat

Een magazine met een heldere navigatie en rustige uitstraling. De fotografie moet 'van dichtbij' voelen, geen onbereikbare vergezichten. De zachte aquarel illustraties zijn vervaardigd met behulp van stockbeeld en werk van eigen hand.

Spin-offs
Blijtijds kent spin-offs zoals de uitgave van een reeks rijk geïllustreerde puzzelboekjes met inspirerende quotes en themamagazines als Blijtijds Nalaten i.s.m. goede doelen. Alle illustraties zijn low budget gemaakt met behulp van stockbeeld.


Samenwerking

Cécile Vrinten: vormgeving

© 2024 Made by Mozes

© 2024 Made by Mozes

© 2024 Made by Mozes